سایت وحید رستمی

بازاریابی ویدئویی، سال 2020 اینجاست!

سال 2020 اینجاست!

باور کنید یا نه، ما در حال ورود به یک سال جدید، یک دهه جدید هستیم و امیدوارم که فصل جدیدی از سفر بازاریابی ویدیویی شما باشد.

احتمالاً تاکنون می دانید که فیلم جزیی مهم استراتژی بازاریابی کلی شما است. از آنجا که چشم انداز ویدیو به طرز چشمگیری در حال تغییر است، ما دائماً با روش های جدیدی برای تعامل با مصرف کنندگان و متناسب با محتوای ویدیو به اهداف خاص تجاری روبرو می شویم.

گفته می شود، ویدئو بزرگترین فرصت شما در سال 2020 است. چه یک تجارت شخصی و چه شخصی را از زیرزمین خود اداره کنید ، یک استارتاپ کوچک داشته باشید که تازه از زمین خارج می شود ، یا برای یک شرکت بزرگ چند ملیتی کار می کنید ، روش های بی شماری برای استفاده از فیلم وجود دارد به نفع شما

به علاوه ، اگر شما از فیلم استفاده نمی کنید ، احتمالاً رقبای شما هستند ، بنابراین زمان آن است که بازی محتوا خود را بیشتر کنید. ما را باور نمی کنید؟ در اینجا 67 آماری وجود دارد که اهمیت بازاریابی ویدیویی را برای سال 2020 و بعد از آن اثبات می کند.

[توجه: این صفحه از سال 2019 در رابطه با بازاریابی ویدئویی به روز شده است تا آخرین آمار سال 2020 را منعکس کند.]

آمار بازاریابی ویدیویی برای سال 2020

برای کمک به هضم تر شدن این آمار ، قصد داریم آنها را در دسته های زیر قرار دهیم:

بازاریابی ویدیویی برای جذب مشتری و خرید رانندگی
کانال هایی برای توزیع محتوای ویدیو
روند صنعت بازاریابی ویدیویی
تنظیمات برگزیده مصرف کننده برای محتوای ویدیویی
دلایلی که مردم محتوای ویدیو را کنار می گذارند

بیا شروع کنیم!

بازاریابی ویدیویی برای جذب مشتری و خریدهای بیشتر

وقتی صحبت از جذب مشتری جدید می شود ، این حس را پیدا می کند که محتوای ویدیو موثر است. این ترکیب از تصاویر بصری ، صدا ، و موارد اضافی مانند جلوه ها یا عناوین متن برای ترسیم تصویری کامل تر از مفهوم شما از هر یک از اجزای به تنهایی. به علاوه ، از آنجا که فیلم پویا است ، بهتر از تصاویر استاتیک یا دیوارهای متن توجه را جلب می کند.

به منظور جذب مشتری های جدید ، این ترکیب رسانه های جلب توجه و یک مفهوم کاملاً واضح و کلیدی مهم است ، و فیلم را به یک انتخاب عالی تبدیل کرده است. فیلم اغلب به این معنی است که بینندگان می توانند محصول یا خدمات شما را به صورت عملی مشاهده کنند ، پیش از این به سؤالاتی که ممکن است داشته باشند پاسخ دهند و برنامه های واقعی را نشان دهند. این برای خریدهای رانندگی فوق العاده است.

آمار زیر چگونگی استفاده از فیلم برای جلب توجه ، جلب آگاهی از برند ، خرید درایو و تأثیرگذاری بر قیف فروش کلی شما ، تأثیر می گذارد.

آیا محتوای ویدیویی توجه خود را به روشی به یاد ماندنی جلب می کند؟

85٪ از بازاریابان می گویند که ویدئو روشی مؤثر برای جلب توجه آنلاین است. (Animoto)
بینندگان ادعا می کنند که 95٪ از پیام را هنگام دریافت از طریق فیلم حفظ می کنند. (هفته رسانه های اجتماعی)
میانگین فیلم تا انتهای ویدیو 37٪ بینندگان را حفظ می کند. (Hubspot)
میانگین میزان نگهداری فیلمهای شخصی شده 35٪ بیشتر از فیلمهای غیر شخصی است. (Hubspot)

آیا محتوای ویدیویی در جلب آگاهی از برند مؤثر است؟

تبلیغات ویدیویی اولین راهی بود که مصرف کنندگان برندی را که بعدا از آن خریداری کردند ، کشف کردند. (Animoto)
94٪ از بازاریابان ویدیو می گویند که ویدیو به افزایش درک کاربر از محصول یا خدمات خود کمک کرده است. (Wyzowl)
30٪ از خریداران تلفن همراه می گویند فیلم بهترین وسیله برای کشف محصولات جدید است. (فیس بوک)
96٪ از مردم می گویند که یک فیلم توضیح دهنده را مشاهده کرده اند تا درباره یک محصول یا خدمات بیشتر بدانند. (Wyzowl)

آیا محتوای ویدیویی در خریدهای رانندگی مؤثر است؟

93٪ از مارک ها به دلیل داشتن ویدئویی در رسانه های اجتماعی مشتری جدیدی بدست آوردند. (Animoto)
79٪ از مردم می گویند که ویدیوی یک برند ، آنها را متقاعد کرده است که یک نرم افزار یا برنامه خریداری کنند. (Wyzowl)
92٪ از کاربران تلفن همراه گزارش به اشتراک گذاری فیلم ها با دیگران دارند (هفته رسانه های اجتماعی)

آیا محتوای ویدیو روی قیف فروش تأثیر می گذارد؟

84٪ از بازاریابان می گویند ویدئو به آنها در افزایش ترافیک به وب سایت خود کمک کرده است. (Wyzowl)
81٪ از بازاریابان می گویند ویدئو به آنها در تولید هدایت کمک کرده است. (Wyzowl)
80٪ بازاریابان می گویند ویدیو باعث افزایش زمان سکونت در وب سایت خود شده است. (Wyzowl)
41٪ از بازاریابان می گویند که ویدئو به آنها در کاهش تماس های پشتیبانی کمک کرده است. (Wyzowl)

کانال های پخش محتوای ویدیویی
کانال های پخش محتوای ویدیویی

کانال های پخش محتوای ویدیویی

اکنون که تأثیر محتوای ویدئویی را بر آگاهی از مارک مصرف کننده و قصد خرید آن را برای نیل به ویدئو مارکتینگ پوشانده ایم ، قصد داریم به گزینه های شما برای به اشتراک گذاشتن محتوای ویدیوی خود بپردازیم.

ما بیشتر روی سیستم عامل های رسانه های اجتماعی تمرکز خواهیم کرد زیرا کانال های اجتماعی زیادی برای انتخاب وجود دارد ، اما گزینه های کانال بزرگ دیگری نیز در خارج از شبکه های اجتماعی وجود دارد. آمارهای زیر می تواند به شما کمک کند هنگامی که می توانید محتوای ویدیوی خود را به اشتراک بگذارید ، در مسیر درست قرار بگیرید.

آیا استفاده از محتوای ویدیو در رسانه های اجتماعی برای بازاریابی ویدئویی مهم است؟

58٪ از مصرف کنندگان قبل از مراجعه به وب سایت خود از صفحات رسانه های اجتماعی یک برند بازدید می کنند. (Animoto)
24٪ از مصرف کنندگان نسبت به سال گذشته با توجه به تبلیغات در رسانه های اجتماعی ، خرید بیشتری انجام می دهند. (Animoto)
60٪ از مشتریانی که از یک مارک خرید خریداری کرده اند در رسانه های اجتماعی درباره آنها اطلاعات کسب کرده اند. (Animoto)
3 سیستم عامل برتر رانندگی YouTube ، Facebook و Instagram هستند. (Animoto)

آیا باید از محتوای ویدیویی در اینستاگرام برای بازاریابی ویدئویی استفاده کنم؟

77٪ بازاریابان ویدئویی را در IGTV ارسال کرده اند. (Animoto)
41٪ از بازاریابان می گویند که استوری اینستاگرام در 12 ماه گذشته اهمیت بیشتری یافته است. (Animoto)
1 از 4 مشتری پس از دیدن داستانی در اینستاگرام خود اقدام به خرید کردند. (Animoto)

آیا باید از محتوای ویدیویی در توییتر برای بازاریابی ویدئویی استفاده کنم؟

93٪ از بازدیدهای ویدیوی توییتر در موبایل اتفاق می افتد. (توییتر)
فیلم هایی با حداقل کپی توییت دارای 13٪ بالاتر از یادآوری پیام و فراخوانی پیام و زمان کلی نمایش نسبت به فیلم هایی با کپی طولانی تر توییت هستند. (توییتر)
ویدیو سریعترین ابزار تبلیغاتی توییتر است. (توییتر)
هر روز بیش از 2 میلیارد بازدید ویدیویی در توییتر وجود دارد که رشد 67 درصدی نسبت به سال گذشته است. (توییتر)
توییت های ویدئویی 10 برابر بیشتر از تویت ها بدون ویدیو جذب می کنند. (توییتر)
توئیتهای تبلیغاتی با فیلم بیش از 50٪ در هزینه-درگیری را صرفه جویی می کنند. (توییتر)

آیا باید از محتوای ویدیویی در فیس بوک برای بازاریابی ویدئویی استفاده کنم؟

فیسبوک بستر شماره یک است که بازاریابان قصد دارند در 12 ماه آینده سرمایه گذاری کنند. (Animoto)
33٪ بازاریابان از Facebook Live به عنوان کانال استفاده کرده اند. (Wyzowl)
در فیس بوک ، 1 از 5 فیلم یک پخش زنده است. (فیس بوک)

آیا باید از محتوای ویدیویی در LinkedIn برای بازاریابی ویدئویی استفاده کنم؟

80٪ بازدیدهای ویدئویی در LinkedIn بدون صدا صورت می گیرد. (لینکدین)
محتوا در LinkedIn که برای مشاهده ساکت طراحی شده است 70٪ بیشتر احتمال دارد که تا پایان مشاهده شود. (لینکدین)

آیا باید از محتوای ویدیویی در YouTube برای بازاریابی ویدئویی استفاده کنم؟

YouTube جایگزین فیس بوک به عنوان پلت فرم شماره 1 شد که بر رفتار مصرف کننده تأثیر می گذارد. (Animoto)
یوتیوب اولین درایور خرید شماره یک در زمینه اجتماعی است. (Animoto)
YouTube دارای 1 میلیارد کاربر است که تقریباً ⅓ از اینترنت است. (YouTube)
بیش از 70٪ از زمانهای پخش YouTube از محتوای تلفن همراه است. (YouTube)
هر روز مردم بیش از یک میلیارد ساعت فیلم در YouTube مشاهده می کنند. (YouTube)
83٪ از مصرف کنندگان در سراسر جهان YouTube را به تماشای محتوای ویدیو ترجیح می دهند. (Hubspot)

آیا باید از کانالهای دیگر برای محتوای ویدیو استفاده کنم؟

41٪ از بازاریابان ویدیو از وبینار به عنوان کانال استفاده کرده اند. (Wyzowl)
11٪ بازاریابان ویدیو از واقعیت مجازی به عنوان کانال استفاده کرده اند. (Wyzowl)
سیسکو پیش بینی می کند که تا 2022 ویدئوی زنده اینترنت 17٪ از ترافیک ویدیو اینترنت را به خود اختصاص دهد. (سیسکو)

 

روند صنعت بازاریابی ویدیویی

اکنون که می دانید ممکن است بخواهید محتوای ویدیوی خود را چگونه ارسال کنید ، ممکن است تعجب کنید که چگونه شرکت های دیگر به بازاریابی ویدیویی نزدیک می شوند. آیا بازاریابی ویدیویی در حال رشد است؟ آیا مشاغل ، بازاریابی ویدیویی را مهم می دانند؟ این آمار تأثیرات زیادی بر روند کلی فضای فضای بازاریابی و مکانهایی که ممکن است صنعت در سالهای آینده در آن حرکت کند ، تأثیر می گذارد.

آیا محتوای ویدیویی برای بازاریابی ویدئویی توسط شرکتهای دیگر مورد استفاده قرار می گیرد؟

70٪ از مشاغل می گویند که اکنون در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته فیلم های بیشتری ایجاد می کنند. (Animoto)
96٪ از بازاریابان هزینه تبلیغات را برای فیلمبرداری اختصاص داده اند. (Animoto)
87٪ مشاغل اکنون از ویدئو به عنوان ابزاری برای بازاریابی استفاده می کنند. (Wyzowl)
91٪ از بازاریابان ویدیو ، فیلم را بخش مهمی از استراتژی بازاریابی خود می دانند. (Wyzowl)
84٪ از بازاریابان مهارت های ایجاد ویدیو را هنگام استخدام برای موقعیت جدید بازاریابی مهم می کنند. (Animoto)
18 تعداد متوسط ویدیوهایی است که هر ماه توسط مشاغل منتشر می شود. (Hubspot)
52٪ مشاغل کوچک و متوسط از ترکیبی از منابع داخلی و برون سپاری برای تولید فیلم استفاده می کنند. (Vidyard)
شرکت های خدمات پیشرفته و حرفه ای سالانه جدیدترین فیلم ها را ایجاد می کنند. (Vidyard)

آیا فیلم همچنان به رشد خود برای بازاریابی ویدئویی ادامه می دهد؟

تا سال 2020 ، تعداد فیلم های عبور از اینترنت در هر ثانیه به 1 میلیون خواهد رسید. (هفته رسانه های اجتماعی)
99٪ بازاریابان ادعا می کنند در روش خود به استفاده از فیلم ادامه خواهند داد. (هفته رسانه های اجتماعی)
88٪ از بازاریابان متعهد هستند که در آینده دلار بیشتری را برای تبلیغات ویدیویی اختصاص دهند. (هفته رسانه های اجتماعی)

تنظیمات برگزیده مصرف کننده برای محتوای بازاریابی ویدیویی

تاکنون احتمالاً می توانید بگویید که محتوای ویدیو موثر و مهم است ، اما آیا مصرف کنندگان از تعامل با آنها لذت می برند؟ آمار زیر به این سوال پاسخ می دهد و برخی از ترجیحات خاص مصرف کنندگان برای محتوای ویدئویی را برجسته می کند. آنها را برای جزئیات بیشتر در مورد طول فیلم ، قالب و عادات مشاهده مصرف کننده بررسی کنید.

دلایلی که مردم محتوای ویدیو را کنار می گذارند

در این مرحله ، ممکن است تعجب کنید که چرا کسی با توجه به قدرتمند بودن این آمار ، نمی تواند محتوای ویدیویی ایجاد کند. متأسفانه ، برخی از مارک ها هنوز هم فرصت استفاده از فیلم را در استراتژی های بازاریابی خود از دست می دهند.

آمار زیر متداول ترین دلیل استفاده نکردن از ویدیو از بازاریاب را نشان می دهد. اگر هر یک از این موارد در مورد تجارت شما صدق می کند ، ما می توانیم کمک کنیم! ما همه این کارها را انجام می دهیم تا محتوای ویدیو به ویژه برای مشاغل کوچک و متوسط با زمان و منابع محدود قابل دسترسی تر باشد.

چرا برخی از افراد از فیلم برای بازاریابی ویدئویی استفاده نمی کنند؟

23٪ بازاریابانی که در حال حاضر از ویدیو مارکتینگ استفاده نمی کنند می گویند که دلیل این امر کمبود وقت است. (Wyzowl)
21٪ بازاریابانی که در حال حاضر از بازاریابی ویدیو استفاده نمی کنند می گویند که دلیل این امر نمی دانند از کجا شروع کنند. (Wyzowl)
12٪ بازاریابانی که در حال حاضر از ویدیو مارکتینگ استفاده نمی کنند می گویند که دلیل این امر بسیار گران است. (Wyzowl)

نمونه ای از تولید محتوای ویدئویی

 نتیجه

امیدوارم ، این 67 آمار بازاریابی ویدیویی برای سال 2020 شما را متقاعد کرده اند که مهم است که شامل فیلم در برنامه بازاریابی محتوا باشید. در اینصورت فرم زیر را پر کنید تا یک تماس مشاوره رایگان با ما برنامه ریزی کنید! ما در مورد اهداف شما بحث خواهیم کرد تا مفهومی ویدئویی را برای مخاطبان شما و بودجه شما ایجاد کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در print

آیا حساب کاربری ندارید؟