سایت وحید رستمی

وبینار ستارگان ویدئو مارکتینگ در سال 2020 مدرس وحید رستمی بانی

وبینار ستارگان اینستاگرام

با سرفصل های عملی و کاربردی:

  • چطور در اینستاگرام متفاوت از دیگران عمل کنیم؟
  • چطور پیج اینستاگرام مان را به  یک وب سایت تبدیل کنیم ؟
  • چطور در این بازار داغ اینستاگرام توجه افراد به خودمان جلب کنیم؟

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

1- مشاوره اینستاگرام مارکتینگ

2- تدوین تقویم محتوایی هفتگی پیج اینستاگرام‌تون

3- مشاوره جهت اینفلوئنسر مارکتینگ و دیجیتال مارکتینگ

4- مشاوره جهت اجرای کمپین تبلیغاتی خلاقانه در شبکه‌های اجتماعی

وبینار ستارگان ویدئو مارکتینگ

برندها به یک استراتژی ویدئو مارکتینگ نیاز دارند. این ایده جدیدی نیست.

چیزی که تغییر کرده است اهمیت ویدئو در پلتفرم ها و کانال هاست.

ویدئو دیگر فقط یک قسمتی از پلن بازاریابی شما نیست.

بلکه عنصر کلیدی جهت توسعه و تلاشهای کارگروه شماست بخصوص استراتژی شما در شبکه های اجتماعی

ویدئو یقینا تاثیر شگرفی بر دیگران دارد.

نتایج یک تحقیق در مورد ویدئو مارکتینگ نشان می دهد که چهار کانال از شش کانال برجسته ای که در آن ها مشتریان جهانی ویدیوها را تماشا می کنند بر بستر کانال های موجود در شبکه های اجتماعی هستند.

اما چرا این موضوع حائز اهمیت است؟

اگر شما مشغول تهیه ویدیو نیستید، شما احتمالا عقب خواهید افتاد.

اما ناامید نشوید.

در اغلب موارد هر چقدر که ویدیوها ساده تر و دست نخورده تر باشند،

محتوای آن صحیح تر به نظر میرسد که این امر البته بستگی زیادی به مخاطبین شما دارد.

افزون بر این تهیه ویدیو هم اینک ارزان تر از هر زمان دیگری شده است.

شما میتوانید با تلفن های هوشمند همراهتان ویدیوی با کیفیت بالایی تهیه نمایید.

وبینار ستارگان ویدئو مارکتینگ

سرفصل‌های وبینار

چه بسازیم؟

دنیای اینترنت پر از ویدیو است. بنابراین اگر حرف تازه ای ندارید یا شیوه بیان آن را بلد نیستید نادیده گرفته خواهید شد. مخاطب را خوب بشناسید و برای او ویدیو جذاب تولید کنید.

مخاطب شناسی
طراحی استراتژی
نگارش سناریو

چگونه بسازیم؟

ساخت ویدیویی که دیده شود و مخاطب شما را به اقدام وادارد فرایند تخصصی و پیچیده‌ای است. حداقل های حرفه ای و تجهیزات لازم را برای ساخت ویدیو تاثیرگذار تهیه کنید.

تکنیک های حرفه ای
ابزارهای ساخت و تولید
المان های افزوده

چطور دیده شویم؟

وجود بسترهای متنوع برای توزیع ویدیو و تکنیک‌های تولید محتوا، بازاریابی ویدیویی را بسیار متنوع و نسبت به گذشته ارزان کرده است.

انتخاب بستر توزیع نامناسب همه زحمات قبلی را به باد می دهد.

انتخاب بستر مناسب
تبلیغ موثر و به صرفه
بهینه سازی

Brands need a video marketing strategy

Brands need a video marketing strategy — this idea isn’t new. What has changed is how important video has become on every platform and channel

برندها به یک استراتژی ویدئو مارکتینگ نیاز دارند. این ایده جدیدی نیست. چیزی که تغییر کرده است اهمیت ویدئو در پلتفرم ها و کانال هاست.

Video is no longer just one piece of your overall marketing plan

Video is no longer just one piece of your overall marketing plan. It’s central to your outreach and campaign efforts … especially your social strategy

ویدئو دیگر فقط یک قسمتی از پلن بازاریابی شما نیست. بلکه عنصر کلیدی جهت توسعه و تلاش¬های کارگروه شماست بخصوص استراتژی شما در شبکه های اجتماعی

Video has absolutely dominated social. According to a recent HubSpot Research report, four of the top six channels on which global consumers watch video are social channels

ویدئو یقینا تاثیر شگرفی بر دیگران دارد.

نتایج یک تحقیق نشان می دهد که چهار کانال از شش کانال برجسته ای که در آن ها مشتریان جهانی ویدیوها را تماشا می کنند بر بستر کانال های موجود در شبکه های اجتماعی هستند.

Why is this important?Why is this important? If you aren’t creating video, you’re likely falling behind. But don’t fret. For most videos, the more simple and raw it is, the more authentic the content seems … and that’s what really matters to your audience

اما چرا این موضوع حائز اهمیت است؟ اگر شما مشغول تهیه ویدیو نیستید، شما احتمالا عقب خواهید افتاد. اما ناامید نشوید. در اغلب موارد هر چقدر که ویدیوها ساده تر و دست نخورده تر باشند، محتوای آن صحیح تر به نظر میرسد که این امر البته بستگی زیادی به مخاطبین شما دارد.

وبینار ستارگان ویدئو مارکتینگ

Better yet, video production is more cost-effective than ever — you can shoot in high-quality, 4K video with your smartphone

افزون بر این تهیه ویدیو هم اینک ارزان تر از هر زمان دیگری شده است.

شما میتوانید با تلفن های هوشمند همراهتان ویدیوی با کیفیت بالایی تهیه نمایید.

Regardless, between camera equipment

Regardless, between camera equipment to lighting to editing software, the topic of video marketing can still seem pretty complicated. That’s why we compiled this guide

جدای از دوربین و وسایل و نورپردازی و نرم افزارهای ویرایش فیلمی که استفاده می کنید موضوع بازاریابی ویدیویی کماکان دارای پیچیدگی های خاص خود است. به همین منظور ما این راهنما را تهیه کردیم.

video marketing strategy

Continue reading learn everything you need to know about video marketing strategy, or use the links below to jump to a specific section

به خواندن و یدگیری چیزهایی که در مورد استراتژی بازاریابی ویدیویی به ان ها نیاز دارید ادامه دهید. یا از لینک های زیر برای رسیدن به بخش مورد نظر خودتان استفاده نمایید.

video rise to the top of your marketing tactic list

Why You Need to Focus on Video Marketing in 2020

چرا شما در سال 2020 نیاز به تمرکز بر بازاریابی ویدیویی دارید؟

2016 saw a surge in the popularity of video as a content marketing format. 2017 saw video rise to the top of your marketing tactic list

در سال 2016 موجی از علاقه مندی به ویدیو به راه افتاد. در سال 2017 استفاده از ویدیو به عنوان یکی از تاکتیک ها مثمر ثمر در بازاریابی به کار رفت.

2018 transformed video from a singular marketing tactic to an entire business strategy

در سال 2018 از ویدیو نه فقط به عنوان یک تاکتیک بازاریابی بلکه به عنوان یک استراتژی کامل بازاریابی استفاده شد.

What does 2019 mean for video marketing?

2019 is the year for video as a holistic business approach, meaning video content will be produced by all teams in a conversational, actionable, and measurable way

جایگاه ویدیو در بازاریابی در سال 2020 چگونه خواهد بود؟ 2020 سالی است که استفاده از ویدیو به عنوان یک رویکرد بازاریابی عالی به شمار می رود به این معنی که محتوای ویدیو به وسیله همه تیم ها در یک مسیر قابل اندازه گیری، کاربردی و قابل گفتگو ساخته شود.

رزومه 2020 وحید رستمی بانی

مخاطبین

کلیه کسانی که می خواهند این فرآیند ها را بدانند…

قیف بازاریابی ویدئویی چیست ؟ (Video Marketing Funnel)

۱- ویدئوهای بخش بالای قیف بازاریابی: آگاهی از برند (Awareness)

۲-ویدئوهای بخش میانی قیف بازاریابی: توجه مخاطبان (Consideration)

۳-ویدئوهای بخش پایانی قیف بازاریابی: تصمیم‌گیری مخاطبان (Decision)

در ادامه بدون فوت وقت از شما دعوت می کنم دو ساعت از وقت گرانبهای خود را به دیدن ویدئویی که در ادامه برای شما آپلود کردم نگاهی دقیق و موشکافانه بیاندازید و لطفاَ، حتماَ نظرات ارزشمندتان را با من برای بهبود این راه به اشتراک بگذارید.

vahidrostami

وحید رستمی بانی



اینجا کلیک کنید

وبینار ستارگان اینستاگرام

وبینار ستارگان اینستاگرام در سال 2020 مدرس وحید رستمی بانی
  • چطور در اینستاگرام متفاوت از دیگران عمل کنیم؟

  • چطور پیج اینستاگرام مان را به  یک وب سایت تبدیل کنیم ؟

  • چطور در این بازار داغ اینستاگرام توجه افراد به خودمان جلب کنیم؟

  • چطور هم محصولات مان را در اینستاگرام به فروش برسانیم و هم از تبلیغات در پیج مان کسب درآمد کنیم ؟
  • چطور  متن های تبلیغاتی برای فروش محصولات و خدمات مان بنویسیم که بارها برای ما فروش ایجاد کند ؟
  • چطور با دوربین موبایل بهترین عکس های تبلیغاتی را برای اینستاگرام مان تهیه کنیم که افراد با دیدن آن لذت ببرند ؟
  • چطور استوری های تبلیغاتی در کمترین زمان ممکن  طراحی کنیم که جذب مشتریان را از طریق استوری چندین برابر کند؟
  • چطور  فقط 8 ساعت در ماه زمان برای پیج مان بزاریم و یک پیج اینستاگرامی داشته باشیم که اینستاگرام عاشق پیج ما باشد؟
  • چطور از لایو ها برای فروش خدمات مان استفاده کنیم و با زدن یک دکمه لایو اینستاگرامی خودمان را در سایت های  به فیلم صورت مادام العمر ذخیره کنیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در print

آیا حساب کاربری ندارید؟