روند ثبت مشاوره با آقای وحید رستمی بانی

دستاورده های شما از جلسات مشاوره

جلوگیری از هدررفتن بودجه

تجربه ای که در طول 19 سال مشاوره و کار اجرایی

در کنار شماست تا جلوی هزینه های بیهوده را بگیرد

چابکی در اجرا

بهبود فرآیندهای سازمان و کنار گذاشتن قوانین

دست و پاگیر که فقط مانع سرعت گرفتن شما می شود

تصمیم گیری بهتر

ما با پراکندگی گزینه های انتخابی شما را
کمتر می کنیم تا راحت تر و سریعتر بتوانید
تصمیم نهایی را بگیرید

بالابردن اکسیژن کسب وکار

بیرون آوردن سازمان از چرخه تکرار و طراحی یک

صفر تا صد برای رشد و انگیزه بیشتر سازمان

دریافت ایده های عالی

ارائه ایده های کاربردی و هک رشد که به
صورت شفاف و با جزییات اجرایی برای
شما شرح داده خواهد شد

راه حل های حل مسئله

پیدا شدن نقطه شروع جدید برای یرنامه ریزی هدف گذاری

و چیدمان تیم و معرفی ابزارهای درست

درخواست مشاوره :

دوست عزیز
چند ثانیه بعد از ثبت درخواست، امکان رؤیت تعرفه‌ها و شرایط مشاوره برای شما در همین صفحه فراهم خواهد شد.

سوالاتی که شما از ما پرسیده‌اید

هر جلسه مشاوره 90 دقیقه است و در طول این بازه زمانی سوالات شما پاسخ داده می‌شود و ایده‌های جدیدی از ما دریافت خواهید کرد.

در جلسات مشاوره ایده‌هایی بیان می‌شود که لازم است افراد تصمیم‌گیر در جلسات حضور داشته باشند که اگر سوالی برای آنها ایجاد می‌شود همان لحظه پاسخ آن را دریافت کنند حداکثر 5 نفر

اگر فکر می‌کنید کسب‌وکارتان بسیار خاص و ویژه است که شاید اطلاعات کمی راجب آن کسی بداند حتما قبل از جلسه مشاوره با ما در ارتباط باشید تا قبل از هراقدامی اطلاعات شما دریافت شود و در صورت تایید؛ زمان جلسه رزرو شود

باتوجه به اینکه جلسه مشاوره نیاز به تمرکز کافی دارد ولازم است ذهن شما از ذغدغه‌های روزانه برای 90 دقیقه خالی شود و بر روی برنامه‌های اصلی تمرکز کنید پیشنهاد می‌شود جلسه مشاوره حتما در دفتر ما برگزار گردد تا بتوانید با آرامش بیشتری پاسخ سوالات خود را دریافت کنید. اگر باتوجه به کسب‌وکاری که دارید نیاز است در مکان شما این جلسه برگزاری شود حتما به ما اطلاع دهید تا بررسی‌های لازم را انجام دهیم و نتیجه را به شما اعلام کنید

باتوجه به اینکه ممکن است چندین شریک کاری داشته باشید و هرکدام در شهر دیگری حضور داشته باشند این امکان فراهم شده است که بتوانید هم زمان به صورت حضوری و ارتباط آنلاین با سایرشرکا در هرکجایی که هستند در جلسه مشاوره شرکت کنند

پس از درخواست مشاوره فرمی برای شما ارسال می‌شود که در آن سوالاتی برای آشنا شدن با مجموعه شما ، مشکلات و برنامه‌هایی که دارید پرسیده می‌شود تا قبل از آنکه جلسه مشاوره تشکیل شود اطلاعات ما راجب شما کامل شده باشد و تیم مشاوره تحقیقات لازم برای ارائه ایده‌ها را انجام داده باشد.

در طول جلسه مشاوره ایده‌های اجرایی و راهکارهایی به شما ارائه خواهد شد که ممکن است در طول اجرای آن سوالاتی برای شما ایجاد شود، تیم پشتیبانی مشاوره در کنار شما خواهند بود هستند و به سوالات شما پاسخ خواهند داد و راهنمایی‌های لازم را از ما دریافت خواهید کرد.

زمان‌بندی‌های جلسه مشاوره چون از قبل مشخص می‌شود و باتوجه به درخواست‌های موجود ممکن است بین دوهفته تا 1 ماه منتظر زمان جلسه باشند حتما در تاریخ و ساعت اعلام شده در جلسات حاضر شوید ولی اگر مشکل حادی پیش آمد 24 ساعت قبل به دفتر اعلام نمایید تا بتوانند زمان دیگری را برای شما در نظر بگیرند